Klacht- en tuchtrecht
Heeft u een klacht over Natuurlijk Esther?
Natuurlijkesther zal als behandelaar te allen tijde haar best doen om u als cliënt met de grootst mogelijke zorg te behandelen. Ondanks deze grote zorg kan het toch voorkomen dat u dit net zo ervaart en hier een klacht over heeft.
Als u een klacht heeft dan wil ik deze als eerste persoonlijk met u bespreken en samenwerken naar een oplossing. Als dit geen voldoening geeft dan is het ook mogelijk om een onafhankelijke klachteninstantie in te schakelen. Deze kan u dan ondersteunen bij de klacht en helpt bij het zoeken naar een goede oplossing. Natuurlijkesther heeft als behandelaar het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. Praktijk Natuurlijkesther is hiervoor aangesloten
bij Quasir.
Via deze link kunt u hiermee contact opnemen:
https://quasir.nl/klachtenbehandeling/#contact
Of via telefoonnummer: 085-4874012
Daarnaast is praktijk Natuurlijkesther aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ. Voor meer informatie, zie: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen